Average 3.85 based on 23 teacher ratings
Francesca Volano is an English teacher at Henry L Stimson Middle School located in Huntington Station, New York and part of South Huntington Union Free School District. Francesca Volano's 23 teacher ratings contributes to Henry L Stimson Middle School's ranking of 853 in New York. Additionally, the average teacher rating at Henry L Stimson Middle School is 4.11 stars.
4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity
3
Easiness
3
Helpfulness
3
Clarity

when she wasn't slipping on a banana peel and leaving us with speilholtz, she was alright.

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

I LOVE HER!

5
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

great as long as you do your work, take an intrest in the class and she'll give you a good grade. Never handed back our book reports from november last year though...

2
Easiness
1
Helpfulness
1
Clarity

she is old, boring, mean and annoying! she gives WAY to much homework for no reason!!! worst teacher ever!

3
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

shes.my.heroine because she taught me what it means!yay!ha.no really shes boring sometimes but SOO funny and cute especially when she TRIES to act mean!I LOOOOOOOOVE YOU MRS.VOLAAAANOOOOOOOOOOOOOOOOOO

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

For those peeps who said that she was boring well shes not!Mrs.Volano Rocks! Shes cool and funny.

5
Easiness
3
Helpfulness
4
Clarity

Most people hate her but I like her. She's nice. :)

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

3
Easiness
4
Helpfulness
2
Clarity

shes cool but gives alot of homework and shes boring

4
Easiness
4
Helpfulness
3
Clarity

Shes really boring but can be really cool sometimes

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

she was so nice i talked bout geese like all period (i named them hehe) and she didnt care

4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

Shes a good teacher and shes very nice.

4
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

she is really nice and kinda kool

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Dude, last year i loved ms. Volano, she is like the smartest teacher u will ever get, she can help u out with n e thing and not just skool, Ms.Volano rules

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Mrs. Volano is so nice!

5
Easiness
2
Helpfulness
5
Clarity

shes sooooo boring i talk the whole class and she has no clue lol lol :-)

3
Easiness
2
Helpfulness
2
Clarity

She is really boring but hey she does some pretty kool things.

5
Easiness
2
Helpfulness
4
Clarity

she was very nice but pretty boring, she was sooooooooooooooo easy!!!! i did awesome in that class

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

awesome

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Sooooo cool

3
Easiness
3
Helpfulness
3
Clarity

she was actually nice! give the old lady a break!

5
Easiness
1
Helpfulness
1
Clarity

ZzZzshes sooo boring...she actually seems to think we care bout her old skewl...give me a break..

Similar english teachers like Francesca Volano?

49 Ratings
19 Ratings
Joann Hili English
16 Ratings
Erin Braun English
15 Ratings
10 Ratings

Learn more about Henry L Stimson Middle School

5-star
77%
4-star
10%
3-star
6%
2-star
2%
1-star
4%
Based on 1,186 Ratings
Henry L Stimson Middle School is a public middle school located in Huntington Station, New York and part of South Huntington Union Free School District. Henry L Stimson Middle School is ranked 854 in New York. Learn More