This teacher Profile is 28% complete. Help us add more information

Sheila O'neill Edit

Based on 17 Ratings
Social Studies Teacher at North Haven Middle School
5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Oct 14, 2008 omg this was the bestest teacher ever!! she is an amazingly awsome drawer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Apr 07, 2007 best teacher ever Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Dec 04, 2005 she is the coolest teacher i had ever had! the comments are so funny (even if she is saying it to you)! Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Oct 24, 2005 CHECK NO!!! mrs.O'neill is the best Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

May 12, 2005 She Is Hilarious.My Name Was Ditz Flag Rating

4
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

May 20, 2004 she favers ppl. but she is sooooo funny! she is always making the class laugh even when she is yelling at you. just dont get on her bad side on her bad days. Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

May 18, 2004 Shes the best she makes learning so fun. her projects are fun but still kinda hard i miss being in her class Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

May 17, 2004 Miss O'Neill is the best teacher ever!!!^_^ Flag Rating

3
Easiness
4
Helpfulness
5
Clarity

Mar 06, 2004 aw i love Mrs.O'Neill i had her last year and she was great shes a great teacher and has awsome ideas for the projects.please dont retire@da end of da quit-lexi Flag Rating

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Nov 09, 2003 she rocks!!! she is so funny and makes me laugh so hard...her class is my favorite!! i never liked social studies until i met her...she makes it fun 4 everyone! Flag Rating

3
Easiness
3
Helpfulness
3
Clarity

Jun 29, 2003 she seriously lost her mind @ the end of the year Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Jun 28, 2003 She is a great teacher, she gets you wanting to learn She also has a great sence of humor, and makes learning fun.She has amazing knowledge of her subject. Flag Rating

3
Easiness
3
Helpfulness
4
Clarity

Jun 17, 2003 i had her in 6,&i had soooooo much fun ! shes loud&fun.&she makes learning things fun.however,she could have taught us stuff a lil better,cuz she tended to rush Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Jun 17, 2003 I had Ms O'Neil when I was in 6th grade.I learned so much in her class.She was the best teacher that I ever hadEven though people say she is scary.shes awesome! Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Jun 16, 2003 ms.oneill rocks my socks. she is the best teacher ever and definatly my favortie i love her! and im gonna miss her Flag Rating

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Jun 15, 2003 She is funny and makes people laugh but she is a bite scary. Flag Rating

5
Easiness
4
Helpfulness
5
Clarity

Jun 12, 2003 Everyone loves Ms. O'Neill! She is sooo funny. She makes the class laugh every second. Flag Rating